Imagini interactive-un nou mod de abordare a conținuturilor curriculare


Aplicarea imaginilor interactive în cadrul cursurilor oferă profesorului noi pârghii de motivare a elevului spre explorarea subiectului activității didactice, iar în situația când orele la clasă sunt sistate pe o perioadă, acestea asigură noi posibilități de oferire on-line nu doar a conținuturilor curriculare, dar și plasarea sarcinilor didactice și a informațiilor relevante pentru elevi pentru a nu întrerupe procesul educațional.

Pe de altă parte, elevul obține o imagine de, ansamblu asupra subiectului structurată pe compartimente care poate conține sarcini didactice, informații suplimentare: conținuturi, alte imagini sau filmulețe video.

Astăzi, 15.03.2020 le-am propus elevilor mei la unitatea de curs Proiectarea asistată la calculator pe platforma Google Classroom a cursului o sarcină didactică asociată de informații suplimentare structurate în  imaginea interactivă. ÎI mulțumesc lui Vesajoona Salonen, care mi-a oferit acest instrument atractiv pentru elevi.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *