Cum îmi dau seama dacă copilul meu e bine, acasă și la școală?


Dragi părinți, Observați la copiii voștri unul din următoarele comportamente?

• Neasumare – copilul nu recunoaște că are o contribuție în fiecare situație. Spune că alții sunt de vină.
• Este dependent de tehnologie.
• Pârăște – vine acasă și vorbește despre alte persoane, ce i-au făcut și cum s-au purtat.
• Negativism și critică – vine acasă și vorbește despre lucrurile negative care i s-au întâmplat. Vorbește de rău despre colegi care nu sunt de față.


• Procrastinează – amână să înceapă o activitate. Nu începe lucruri, pentru că așteaptă să i se spună, să i se amintească.
• Înjură.
• Lovește.
• Dă vina pe alții, pe obiecte, pe vreme, pe univers pentru ceea ce i se întâmplă.
• Dacă începe lucruri și întâmpină o dificultate nu merge mai departe.
• Se plânge despre lucrurile care nu îi merg și care i se întâmplă.
• Găsește motive pentru care nu o să meargă ceva, înainte să înceapă.
• Folosește de multe ori cuvinte precum: trebuie, cineva, niciodată, întotdeauna.
• Nu este autonom – nu știe să se organizeze, sa isi faca temele singur.
• Comunică puțin cu părinții.
• Se ceartă mult cu frații sau părinții.
• Este “obraznic” și răspunde înapoi, comentează la solicitările voastre.
• Nu se concentrează.
• Este prea agitat.
• Lipsă de orientare pentru viitor. Nu se poate proiecta pe sine în viitor.
• Pare că nu are încredere în sine.
• Se laudă cu ceea ce are, crede că i se cuvin foarte multe lucruri.
• Nu are prieteni sau își face greu prieteni.Împreună putem să înțelegem cum să răspundem atunci când observăm aceste comportamente, acasă și in relația noastră cu profesorii.

Tot împreună veți identifica rolul nostru ca părinte în relația cu copilul nostru.
Haideți la webinarul dedicat părinților cu ocazia lansării Școlii Încrederii.

Când? Joi, 12 mai 2021, la ora 18:00
Termenul limită pentru înscrierea la webinar este joi, 13 mai, ora 12:00

Înscrie-te aici: https://forms.gle/e2cNeLyL7iJ2gSSX6

Organizatori: https://www.facebook.com/scoalaincrederii/

Gazdele întâlnirii: Ruxandra Mercea este de opt ani director la Transylvania College, fondator al Asociației Wellbeing Institute și mamă a patru copii. Ea crede că schimbarea și transformarea în educație vin din interiorul fiecărei școli și familii.„Îmi doresc ca toți copiii României să aibă curajul și puterea să își asume propria viață, având resursele interne să se reinventeze, să persevereze și să fie împliniți.”

Ciprian Ghișa este profesor de istorie, cu 18 ani de experiență de predare. Este director al liniei românești de studii la Transylvania College, fondator al Asociației Wellbeing Institute și tată a trei copii.„Tot ce-mi doresc este ca elevii din fiecare școală să se simtă în siguranță, să găsească adulți în care să poată avea încredere și să aibă experiențe memorabile în fiecare lecție.”

Domnica Petrovai este psiholog clinician pr. și psihoterapeut, fondatoarea companiei Mind Education și a Școlii pentru Cuplu. Domnica are o experiență de peste 20 de ani în consilierea și psihoterapia familiei și terapia cuplului. Autoare a cărții „Iubește și fii iubit/ă.

Aproape totul despre relația de cuplu”„Povestea mea își are rădăcinile în credința în cuplu și familie, în iubire și în preocuparea fiecăruia dintre noi pentru propriul proces de evoluție și maturizare emoțională.”


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *