Centrul Clasa Viitorului anunță a III-a ediție a Concursului „Profesorul – Ambasador Digital”


Centrul Național de Inovații Digitale în Educație Clasa Viitorului lansează cea de a treia ediția a concursului național „Profesorul – Ambasador Digital”, unde vor fi premiați 10 profesori, care au realizări deosebite și își doresc să devină promotori ai inovațiilor digitale în educație.

Concursul are ca scop încurajarea integrării tehnologiilor digitale în procesul de predare-învățare-evaluare. Se urmărește identificarea și promovarea cadrelor didactice care implementează eficient tehnologii digitale, cu o atenție specială asupra abordării STE(A)M.

Pentru a participa la Concursul “Profesorul – Ambasador Digital” profesorii au nevoie de două proiecte didactice, bazate pe abordarea STEM/STEAM, la oricare disciplină școlară pentru clasa a 9-a. 

Toate detaliile și informațiile necesare le găsiți în Regulamentul Concursului. Termenul limită pentru depunerea dosarului este 26 februarie 2024. Pentru a participa, accesați Formularul de Înregistrare.

Participanții vor concura pentru titlul de Profesorul – Ambasador Digital, cu premii constând în echipamente digitale în valoare de 15 mii de lei. Proiectele câștigătorilor vor fi incluse în portofoliul de resurse al CNIDE și recomandate ca exemple de bune practici în domeniul educațional.

Concursul „Profesorul – Ambasador Digital” este organizat cu sprijinul financiar al USAID, Suedia și Marea Britanie în cadrul Proiectului Tehnologiile Viitorului, sub egida Ministerului Educației și Cercetării.

Ce este Clasa Viitorului

Clasa Viitorului este un proiect de transformare digitală a educației, fondat la inițiativa și cu suportul financiar al Ministerului Educației și Cercetării al Republicii Moldova, USAID, Suedia și Marea Britanie, prin Proiectul Tehnologiile Viitorului și Fundația Orange Moldova.

Proiectul a fost lansat în anul 2017 și presupune crearea în școli a claselor flexibile, în care, în baza tehnologiilor digitale, se experimentează metode interactive de predare-învățare, precum și dezvoltarea Centrului Național de Inovații Digitale în Educație Clasa Viitorului, ce activează în cadrul Universității Pedagogice de Stat „Ion Creangă” din Chișinău.

Scopul Centrului Național de Inovații Digitale în Educație constă în promovarea inovațiilor digitale în educație, susținerea cadrelor didactice și facilitarea procesului de utilizare a noilor tehnologii informaționale și de comunicare în procesul de studii, asigurând regândirea modului în care noile tehnologii transformă procesul de studii prin integrarea eficientă a TIC în sistemul educațional.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *