Primii pași pentru un brand personal puternic


⚜ O ofertă dedicată studenților și liceenilor – trainingul de inițiere în personal branding unde veți învăța cum vă transformați numele într-un brand personal puternic prin intermediul instrumentelor publice gratuite!

Dacă vrei ca reputația ta să vîndă bine iar numele tău să fie pe buzele tuturor, acest training este pentru tine!

⚠️ ATENȚIE – pentru a te inregistra la training este necesar să completezi formularul de inregistrare de la rubrica BILETE, de mai jos.

⚜ Structura trainingului:

Program: 6 aprilie
Ora: 10.00 – 17.00
Durata trainingului: o zi
Participanți: 8-10 persoane
Locul desfășurării: Chișinău, str. Alexandru Vlahuță 9A

? Prețul: 300 de lei
Link de înregistrare:

Speaker:

Ivan Goncearuc
Licențiat în Comunicare Publică și Branding, Facultatea Jurnalism și Comunicare ULIM
______________________

♻️ Ce include taxa de participare la curs?

Pachetul de rechizite ale cursului: agendă, stilou

Posibilitatea de a acorda întrebări concrete și a primi răspunsuri concrete

Apă plată, ceai, biscuiți

Certificat nominal de participare

________________________

♻️ Ce vei învăța la trainingul Personal Branding School?

Ce este un brand personal și cum creăm viziunea asupra lui (definiții, pentru ce avem nevoie de un brand personal);

Cine ești tu la moment și cine ți-ai dori să fii – scara de valori și aspirații (care sunt calitățile care ne difirențiază de alții, care sunt necesitățile morale de afirmare, care sunt valorile noastre fundamentale, evaluare abilităților personale, BigFive Test);

Cum definim și categorisim publicul țintă și construim relații (cele trei categorii de public standarte, analiza completă a profilului, studiu de caz);

Care sunt căile de transmitere a mesajelor brandului personal pe online și offline (indentificăm căile clasice de transmitere a mesajului, crearea numelui distinctiv, poziționarea inedită vis a vis de concurență, posting, emailing, codul de etichetă și prezența publică, discursul public);

Cum promovăm brandul nostru în mass-media și social media (linkedin, instagram, facebook, youtube, mass-media clasice și electronice);

Cum ne difirențiem de concurenții de pe piață (indetificare formatelor eficiente, mentoratul, studiu de caz);

Cum monitorizăm online brandul personal creat prin instrumente profesioniste (numele nostru pe motoarele de căutare, instrumente specifice monitorizării, Mention, Radian6);

Ce facem cu rezultatele mai puțin plăcute din motoarele de căutare și cu partea negativă a expunerii publice (backlinkurile, trollingul, critica


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *