Atelierul va expune modul în care o școală poate să își organizeze mai bine procesele de preluare de feedback, atât la nivel individual (fiecare profesor care preia feedback de la elevii proprii), cât și la nivel de școală, prin kit-ul care generează date despre cultura organizațională și starea de bine a întregii comunități. Colegii prezenți vor putea testa si exersa aplicația în câteva exemple concrete.
Puncte cheie:
1. De ce e important feedback-ul elevilor noștri? Care este viziunea care a stat la baza construirii aplicației Teleskop?
2. Cum folosim formularele la clasă? (aplicație practică)
3. De ce e nevoie de formulare unitare într-o școală si de confidențialitatea conturilor?
4. Ce date generează kit-ul pentru școală și ce beneficii are o școală care îl activează? (aplicație practică)
5. Ce înseamnă date relevante pentru decizii bune (pentru un profesor și pentru un director)
Agendă:
1.Prezentarea facilitatorilor și a obiectivelor (10 min)
2.Câteva gânduri despre digitalizare (reală) în educație (10 min)
3. Generarea unui formular ca profesor. Accesibilitate tehnică, timp scurt de obținere a rezultatelor, formulări prietenoase. (20 min)
4. Recomandări de aplicare și integrare (10 min)
5. Kit-ul pentru școală. Generarea unui formular de director. Exercițiu de interpretare datelor, pe un joc de rol. (20 min)
6. 2 sesiuni de întrebări și răspunsuri (20 min)
7. Ce pași pot face în continuare școlile care doresc să piloteze Teleskop (10 min)
Atelierul va fi susținut de către Monica Mocanu (profesor de matematică în Buzău) și Laura Borbe (specialist programe educaționale din Cluj), pe data de 25 mai 2021, la 17:00.
Mai multe detalii despre Teleskop, aici: http://www.teleskop.ro/
Pentru a participa vă rugăm să vă înscrieți aici:
https://us02web.zoom.us/…/tZYucOmprjMiH93i2sulVikaUWsFX…