Următoarele afirmații sunt generalizate. Deși fiecare afirmație poate să nu fie adevărată pentru fiecare profesor, acestea sunt indicatoare ale gândurilor, sentimentelor și obiceiurilor de lucru ale majorității profesorilor.
- Profesorii sunt oameni pasionați cărora le place să facă diferența.
- Profesorii nu devin profesori pentru că nu sunt suficient de deștepți pentru a face altceva. Devin profesori pentru că vor să facă diferența în conturarea vieții tinerilor.
- Profesorii nu lucrează doar între orele 8:00 și 15:00. cu veri oprite. Cei mai mulți ajung devreme, stau târziu și iau acte acasă. Vara se petrece pregătindu-se pentru anul următor și participă și la oportunități de dezvoltare profesională.
- Profesorii sunt frustrați de studenții care au un potențial foarte mare, dar nu vor să depună eforturi necesare pentru a-l maximiza.
- Profesorii adoră elevii care vin zilnic la clasă cu o atitudine bună și doresc cu adevărat să învețe.
- Profesorii se bucură de colaborare, respectând ideile și cele mai bune practici unul de celălalt și se susțin reciproc.
- Profesorii respectă părinții care apreciază educația, înțeleg la ce nivel academic este copilul lor și susțin ceea ce profesorul face.
- Profesorii sunt oameni ca toți. Au viață personală în afara școlii. Au zile groaznice și zile bune. Ei de asemenea fac greșeli.
- Profesorii își doresc un director și o administrație care susțin ceea ce fac, oferă sugestii de îmbunătățire și își pun în valoare contribuțiile la școala lor.
- Profesorii sunt creativi și originali. Nu există doi profesori care fac lucruri la fel. Chiar și atunci când folosesc ideile unui alt profesor, adesea își pun propriul spin.
- Profesorii evoluează continuu. Ei sunt mereu în căutare de căi mai bune de a ajunge la studenții lor.
- Profesorii au preferințe. Este posibil să nu iasă și să o spună, dar există acei studenți, din orice motiv, cu care au o legătură firească.
- Profesorii devin iritați de părinții care nu înțeleg că educația ar trebui sa fie un parteneriat între ei și profesorii copilului lor.
- Profesorii iubesc să țină totul sub control. Urăsc atunci când lucrurile nu merg conform planului.
- Profesorii înțeleg că elevii sunt diferiți și își adaptează lecțiile pentru a răspunde acestor nevoi individuale.
- Profesorii nu se înțeleg întotdeauna unul cu celălalt. Pot avea conflicte de personalitate sau dezacorduri care alimentează o neplăcere reciprocă, la fel ca în orice profesie.
- Profesorii apreciază când sunt apreciați. Le place când elevii sau părinții fac ceva neașteptat pentru a-și arăta aprecierea.
- În general, profesorilor nu le place testările standardizate. Ei cred că creează presiuni inutile asupra lor și a elevilor lor.
- Profesorii nu devin profesori din cauza plății; înțeleg că de multe ori vor fi neplătiți pentru ceea ce fac.
- Profesorilor nu le place când mass-media se concentrează asupra minorității profesorilor care fac greșeli, în loc de majoritatea care se manifestă constant și își fac treaba zilnic.
- Profesorii adoră când foștii elevi le spun cât de mult au apreciat ceea ce au făcut pentru ei.
- Profesorii urăsc aspectele politice ale educației.
- Profesorilor le place să li se ceară contribuții cu privire la deciziile cheie pe care administrația le va lua. Le dă proprietatea în acest proces.
- Profesorii nu sunt întotdeauna încântați de ceea ce predau. Există și un anumite teme care nu le place să le predea.
- Profesorii doresc cu adevărat tot ce este mai bun pentru toți elevii lor: ei nu vor niciodată să vadă un copil să eșueze.
- Profesorii urăsc lucrările de notă. Este o parte necesară a meseriei, dar este extrem de monotonă și consumă mult timp.
- Profesorii caută în permanență modalități mai bune pentru a dezvolta orizonturile de cunoștințe a elevilor săi.
- Profesorii cheltuiesc adesea banii lor pentru lucrurile de care au nevoie pentru a-și conduce sala de clasă.
- Profesorii vor să-i inspire pe ceilalți din jurul lor, începând cu elevii lor, dar și cu părinții, alți profesori și administrația lor.
- Profesorii lucrează într-un ciclu nesfârșit. Aceștia muncesc din greu pentru a dezvolta fiecare elev din punctul A în punctul B și apoi să înceapă din nou în anul următor.
- Profesorii înțeleg că managementul clasei este o parte din meseria lor, dar adesea este unul dintre lucrurile mai puțin preferate.
- Profesorii înțeleg că elevii se confruntă cu situații diferite, uneori provocatoare, acasă și adesea trec deasupra și dincolo pentru a ajuta un elev să facă față acestor situații.
- Profesorii adoră să se implice într-o dezvoltare profesională semnificativă și disprețuiesc o dezvoltare profesională consumatoare de timp, uneori fără rost.
- Profesorii doresc să fie modele pentru toți elevii lor.
- Profesorii doresc ca fiecare copil să aibă succes. Nu le place să eșueze un student sau să ia o decizie care îl va opri din dezvoltare.
- Profesorii se bucură de timpul liber. Le oferă timp să reflecte, să reîmprospăteze și să facă schimbări despre care ei cred că vor beneficia elevii lor.
- Profesorii simt că nu există niciodată suficient timp într-o zi. Există întotdeauna mai multe lucruri pe care simt că trebuie să le facă.
- Profesorilor le-ar plăcea să vadă dimensiunile clasei limitate de la 15 până la 20 de elevi.
- Profesorii doresc să mențină o linie deschisă de comunicare între ei și părinții elevilor lor pe tot parcursul anului.
- Profesorii înțeleg importanța finanțelor școlare și rolul pe care îl joacă în educație, dar doresc ca banii să nu fie niciodată o problemă.
- Profesorii doresc să știe că directorul lor va ține spatele atunci când un părinte sau student face acuzații neacceptate.
- Profesorilor nu le place tulburările, dar sunt în general flexibili gata atunci când apar.
- Profesorii sunt mai predispuși să accepte și să utilizeze noile tehnologii dacă sunt instruiți în mod corespunzător cu privire la modul de utilizare a acestora.
- Profesorii devin frustrați de cei relativ puțini educatori care nu au profesionalism și nu se află în domeniu din motivele corecte.
- Profesorilor nu le place când un părinte subminează autoritatea lor, denigrându-i în fața copiilor acasă.
- Profesorii sunt compătimiți și simpatici atunci când un student are o experiență tragică.
- Profesorii vor să vadă foștii elevi să fie cetățeni productivi, de succes mai târziu în viață.
- Profesorii investesc mai mult timp în studenții care se confruntă cu diferite probleme, ca în orice alt grup, pentru a-i aduce la starea egală cu ceilalți.
- Profesorii sunt adesea țapi ispășitori pentru eșecul unui elev atunci când, în realitate, este o combinație de factori în afara controlului profesorului care a dus la eșec.
- Deseori profesorii își fac griji pentru mulți dintre elevii lor în afara orelor de școală, realizând că nu au întotdeauna cea mai bună viață acasă.
99% adevarat.Mai puem adauga:
-Profesorilor nu le place să fie monitorizați excesiv
-Profesorii sunt dedicați și mulți fac apostolat
-Profesorii nu sunt totdeauna înțeleși d e societate și sunt judecați părtinitor și subiectiv/